Specialized S-Works Turbo Levo SL
Pyörän esittely
S-Works Turbo Levo SL - Täydellinen maastopyörä sinulle, joka unelmoit loputtomista poluista, hyppyjen boostauksesta ja nopeudesta. Levo SL tarjoaa vertaansa vailla olevan ajotuntuman ja lisätehon. Nyt myös GENIE takaiskarilla. GENIE kaksivaihenen ilmajousiteknologia tuo kierrejousimaisen pidon ja hallinnan, paremman progressiivisuuden sekä mahdollisuuden säätää keski- ja loppuvaiheen vaimmenusta toisistaan riippumatta.
AJOTUNTUMA ON KAIKKI KAIKESSA: Kun kaikki toimii toivotusti, pyörän ikään kuin unohtaa ajaessa. Pyörästä on poistettu kaikki ylimääräinen paino, jotta Levo SL olisi erityisen ketterä ja herkkä. Se on riittävän vankka vaikeisiin olosuhteisiin mutta samalla riittävän kevyt vaikka kivikoissa pujotteluun. Sen harkittu geometria, kinematiikka ja iskunvaimennuskyky eivät petä odotuksia.
KUIN TAIKAMATOLLA LIITÄMISTÄ: Patenttia odottava GENIE-ilmajousiteknologia täyttää jokaisen maastopyöräilijän kolme toivetta. Nämä ovat kierrejousimainen hyvä tuntuma ja hallinta, parempi pohjaamisen esto tavalliseen ilmajouseen verrattuna sekä mahdollisuus säätää keski- ja loppuvaiheen vaimennusta erikseen. GENIE yhdistää kierrejousen lineaarisen, hallintaa parantavan jousitusvoimakkuuden töyssyissä ja ilmajousen progressiivisen jousitusvoimakkuuden iskun loppupäässä, jotta vältetään jousen pohjaaminen. Saat siis aidosti molempien maailmojen parhaat puolet.
HYVÄ HALLITTAVUUS HARKITULLA GEOMETRIALLA: Suorituskyky ja hallittavuus kaiken keskiössä. Tarkkaan asetelty hiilikuitumateriaali tekee alustasta herkän ja jäykän sekä vähentää sivuttaista joustoa, minkä ansiosta voima siirtyy maahan tehokkaasti. Ohjaamo parantaa pitoa ja hallittavuutta käännöksissä matalan keskiön, loivan emäputken kulman ja säädettävän (63°, 64,25° tai 65,5°) ohjauskulman ansiosta. Meno on siis vakaata ja ketterää kaikenlaisissa maastoissa.
MULLET tai 29”: 29" etukiekon ansiosta ajotuntuma pysyy vakaana ja luotettavana myös haastavissa maastoissa. 27,5" takakiekko puolestaan mahdollistaa lyhyen takahaarukan alaputken ja tekee pyörästä herkän. Sen tilalle on kuitenkin helppo vaihtaa suurempi 29" takakiekko linkun sirua kääntämällä, jos suosit suuremman kiekon rullaus- ja pito-ominaisuuksia.
TURBO-KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ: Saumattomasti integroitu käyttöjärjestelmä varmistaa lyömättömän suorituskyvyn niin vääntömomentin, toimintamatkan, ajotuntuman, toimintavarmuuden, tehon, luotettavuuden kuin ajokokemuksen suhteen. Se on kuin näkymätön taikavoima, joka auttaa sinua tekemään ja tietämään enemmän, ajamaan pidemmälle, tuntemaan itsesi vahvemmaksi ja nauttimaan ajamisesta enemmän.
SPECIALIZED SL 1.2 ‑MOOTTORI: Superhiljainen Specialized SL 1.2 ‑moottori auttaa ajamaan erityisen mukavasti. Se tuottaa aiempiin malleihin verrattuna 43 % suuremman vääntömomentin (50 Nm) ja 33 % enemmän tehoa (320 wattia) ja kaksinkertaistaa näin pyöräilijän ponnistelut. 320 Wh:n akkuyksikkö puolestaan viimeistelee Levo SL:n ensiluokkaisen laadun ja varmistaa jopa viiden tunnin ajot Eco-tilalla. Ajoaikaa voi pidentää entisestään 160 Wh:n (erikseen myytävällä) Range Extender ‑akulla, joka mahtuu täydellisesti pullotelineeseen ja pidentää toimintamatkaa 50 %:lla.
YHTEYDET KUNNOSSA: Edistyksellinen sähköpyörien MasterMind TCU ‑hallintayksikkö yhdistyy saumattomasti Turbo-käyttöjärjestelmään ja Specialized-sovellukseen. Näin voit säätää tehotasoja MicroTunella, saat reaaliaikaisia tietoja suorituskyvyn optimoimiseksi ajon aikana ja paljon muuta. Levo SL toimii saumattomasti yhdessä Specialized-sovelluksen kanssa, joten voit säätää moottorin asetukset juuri itsellesi sopiviksi ja saat käyttöösi edistyksellisiä turvaominaisuuksia, kuten Smart Controlin ja Turbo-järjestelmälukon.
Tuotekuvat ja -tiedot saattavat olla viitteellisiä, ja saattavat erota pyörässä käytetyistä osista. Pyörän valmistaja varaa oikeuden vaihtaa yksittäisiä osia samanlaatuisiin tai parempiin osiin, sillä edellytyksellä ettei se heikennä pyörän tyyppiä, sopivuutta ja käyttötarkoitusta. Valmistajan tekemät mahdolliset muutokset voivat johtua esimerkiksi toimitusketjujen maailmanlaajuisista häiriöistä, tai muista vastaavista syistä.
Varmista tietojen oikeellisuus ja ajantasaiset tekniset tiedot sähköpyöräasiantuntijoiltamme tilauksen yhteydessä.
Merkki | Specialized |
---|---|
Mallisarja | Specialized Turbo Levo |
Luokka | Pro |
Runkotyyppi | Korkea |
Runkomateriaali | Hiilikuitu |
Moottori | Specialized 1.2 SL Custom Lightweight motor, 50 Nm, 250 W, 25 km/h |
Moottorin vääntö | 50 Nm |
Näyttö | Specialized MasterMind TCU |
Näytön tyyppi | LCD |
Akku | Specialized SL1-320, 320 Wh |
Toimintamatka | 40-80 km |
Irroitettava akku | Ei |
Laturi | Specialized Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug |
Range Extender yhteensopiva | Kyllä |
Järjestelmän muut ominaisuudet | Bluetooth |
Keula | FOX 36 Factory series, 29", Grip X2 damper, Kashima, S1: 150mm, S2-S6: 160mm |
Takaiskunvaimennin | FOX FLOAT Factory with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/3 setting Open mode tuning range, LSR adjustment, S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm |
Takavaihtaja | SRAM XX Eagle Transmission |
Vaihdevivut | SRAM AXS POD Ultimate Controller |
Eturatas | SRAM T-type ring, 32t |
Takarattaat | SRAM XX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t |
Ketju | SRAM XX Eagle Transmission Flattop Chain |
Etujarru | SRAM Maven Ultimate w/Hs2 rotor, 200mm |
Takajarru | SRAM Maven Ultimate w/Hs2 rotor, 200mm |
Jarrukahvat | Sran Maven Ultimate |
Jalkajarru | Ei |
Eturengas | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Takarengas | Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 27.5x2.3" |
Etuvanne | Traverse HD 350, 29" |
Takavanne | Traverse HD 350, 27,5", XD freehub body |
Ohjaustanko | Raceface Era Carbon, S3-S6: 40mm rise, S1/S2: 20mm rise |
Ohjainkannatin | Industry 9 A35 stem, 40mm length, 35mm clamp diameter |
Satula | Specialized Power Pro Mirror, hollow Ti rail |
Satulatolppa | RockShox Reverb AXS, 30.9, 1X remote, (S1:100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4-S6: 170mm |
Soittokello | Ei |
Paino | 18,15 kg (S4) |