Specialized Turbo Levo Alloy Comp G3
Specialized Turbo Levo Comp Alloy G3
Specialized Turbo Levo Comp Alloy G3 on täysjousitettu sähkömaastopyörä, joka on loistovalinta laatutietoisesta pyöräilijästä aina myös astetta kovemmallekkin harrastajalle. Jos etsit parasta täysjousitettua sähkömaastopyörää, älä suotta etsi Turbo Levo -mallistoa pidemmälle. Turbo Levo Comp Alloy on pyörä, joka pystyy kaikkeen. Markkinoiden paras ajokokemus, voima ja range kaikki samassa paketissa. Levo vie pyöräilysi seuraavalle tasolle: pyöräile enemmän, pidemmälle, ja kovempaa kuin koskaan ennen! Specialized Turbo Levo Alloy G3 on valmiina vauhdikkaimpiin seikkailuihin - oli sitten kyseessä alamäkipätkä tai metsäpolku, kesä tai talvi, auringonpaiste tai vesisade, ei Levo jätä sinua pulaan. Laadukkaat osasarjat, Specializedin tunnetusti erinomainen ajomukavuus sekä kyvykkäät ominaisuudet takaavat, että Levoon ei voi olla muuta kuin tyytyväinen.
Nyt G3 Levosta on saatavilla myös kauan odotettu Comp-malli, jonka SRAM GX/X01 -vaihteisto, SRAM Maven -jarrut ja FOXin alusta nostavat Levo Alloyn tarjoaman ajokokemuksen uudelle tasolle.
Raakaa voimaa ja tehoa, ennennäkemättömän sivistyneesti
Turbo Levo Alloy on varusteltu Turbo Full Power 2.2 -moottorilla, joka tarjoaa huikeat 90 Nm vääntöä ja jopa 565 watin huipputehon! Brosen valmistama ja Specializedin kustomoima moottori tarjoaa huomattavaa tehoa lähes huomaamattomasti, jolloin myös sähköllä avustettu pyöräily tuntuu täysin luonnolliselta.
Mottorin voimanlähteenä toimii reippaan kokoinen 700 Wh akku, joka murskaa käsityksesi pyörämatkojen maksimipituudesta. Enemmän ylämäkiä, enemmän alamäkiä, enemmän kilometrejä - enemmän hauskuutta!
Tiesitkö: voit ostaa erikseen pyörään myös pienemmän 500 Wh akun, jonka kanssa säästät lähes 2 kg painoa! 500 Wh riittää silti koko päivän kestäviin retkiin ja suorituksiin, ja erityisesti vauhdikkaimmasta ajosta nauttivat suosivat astetta kevyempää akkua.
Laadukkaat osasarjat
Uusi Turbo Levo Alloy on varusteltu tarkasti valikoiduilla SRAMin osasarjoilla. Voimansiirrosta huolehtii SRAMin tasokas SRAM GX/X01 -sarja, jossa SRAM X01 Eagle -takavaihtaja takaa napakat ja tarkat vaihdot kovemmassakin menossa. SRAMin tehokkaat Maven Broze -jarrut huolehtivat turvallisesta ja tehokkaasta pysähtymisestä.
Levon jousitus on suunniteltu joustamaan, jotta sinun ei tarvitse. FOX 36 Rhytm -keula tarjoaa jopa 160 mm* joustomatkaa, kun taas FOX FLOAT X Performance -takaiskari huolehtii pyörän peräpään joustosta 150 mm joustomatkalla. Levossa on tarkasti harkittu mullet-rengastus: 27,5” takarengas tarjoilee maksimaalista pitoa, kun taas 29” eturengas mahdollistaa tarkat ohjausliikeet ja varmuutta esteiden ylittämiseen.
Taatusti sopiva juuri sinulle
Specialized panostaa pyörissään tarkasti hiottuun geometriaan, monipuoliseen mitoitukseen ja laajoihin säätömahdollisuuksiin, jotka mahdollistavat markkinoiden luontevimman ajotuntuman. Specializedin uniikki kokojärjestelmä kattaa erittäin laajan skaalan eri pituisia kuljettajia, ja takaa, että jokainen löytää itselleen täydellisesti sopivan koon Turbo Levosta. Kaksi laajasti säädettävää geometria-asetusta täydentävät yksilöllistä kokemusta, ja mahdollistavat pyörän säätämisen kaikkiin ajotyyleihin ja maastoihin täydellisesti sopivaksi.
MasterMind TCU - enemmän kuin vain informaatiota
Levo ei ole pelkästään kyvykäs, vaan myös älykäs! MasterMind TCU -näyttö vie ajonaikaisen informaation ja säätömahdollisuudet seuraavalla tasolle. Sulavasti pyörän runkoon integroitu näyttö näyttää kaiken oleellisen tiedon selkeästi ja mukautettavasti. MasterMindin välityksellä voit myös valita avutustason jopa 10 % tarkkuudella.
Mastermind -näyttö yhdistyy saumattomasti intuitiiviseen Specialized -sovellukseen, joka tarjoaa laajat työkalut pyöräsi syvällisempään ymmärtämiseen ja säätämiseen. Sovellus mahdollistaa ominaisuuksia muun muassa avustuksen yksilöimiseen, akunkeston optimointiin, diagnostiikkaan, statistiikkaan, langattomiin ohjelmistopäivityksiin - ja moniin muihin toimintoihin!
Paras on nyt entistäkin parempi
Specialized Turbo Levo Alloy on vertaansa vailla oleva paketti. Specialized on ollut maastopyörien pioneeri jo 40:n vuoden ajan, eikä tätä ajatusmallia ole unohdettu Levoa kehittäessä. Malli on vuosien varrella kerryttänyt ympärilleen vannoutuneen käyttäjäkunnan, ja Specialized on hionut pyörää vuosi vuodelta entistä paremmaksi. Tätä pyörää ei voi kehua liikaa - se on pakko kokea itse.
Uusi Specialized Turbo Levo Alloy on osa Specializedin Turbo Levo -mallistoa, joka sisältää laajan valikoiman täysjousitettuja maastopyöriä eri tasoisille käyttäjille ja budjeteille. Turbo Levo Alloyn lisäksi mallistosta löytyy Comp, Expert, Pro ja S-Works -mallit, joista kukin tuo mukanaan astetta muun muassa parempia osasarjoja ja ominaisuuksia, jotta käyttäjä voi valita juuri itselleen täydellisesti sopivan mallin. Turbo Levo ja Turbo Levo Comp ovat valittavissa alumiini- tai hiilikuiturungolla.


Tuotekuvat ja -tiedot saattavat olla viitteellisiä, ja saattavat erota pyörässä käytetyistä osista. Pyörän valmistaja varaa oikeuden vaihtaa yksittäisiä osia samanlaatuisiin tai parempiin osiin, sillä edellytyksellä ettei se heikennä pyörän tyyppiä, sopivuutta ja käyttötarkoitusta. Valmistajan tekemät mahdolliset muutokset voivat johtua esimerkiksi toimitusketjujen maailmanlaajuisista häiriöistä, tai muista vastaavista syistä.
Varmista tietojen oikeellisuus ja ajantasaiset tekniset tiedot sähköpyöräasiantuntijoiltamme tilauksen yhteydessä.
Merkki | Specialized |
---|---|
Mallisarja | Specialized Turbo Levo |
Luokka | Active |
Runkotyyppi | Korkea |
Runkomateriaali | Alumiini |
Moottori | Specialized Turbo Full Power System 2.2, 90Nm, 250W, 25km/h |
Moottorin vääntö | 90 Nm |
Näyttö | Specialized MasterMind TCU |
Näytön tyyppi | LCD |
Akku | Specialized M3-700, 700 Wh |
Toimintamatka | 60-140 km |
Irroitettava akku | Kyllä |
Laturi | Specialized Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V |
Range Extender yhteensopiva | Ei |
Järjestelmän muut ominaisuudet | Bluetooth |
Keula | FOX 36 Rhythm, 29", S2-S6: 160 mm S1: 150 mm, Grip damper |
Takaiskunvaimennin | FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55x210mm |
Takavaihtaja | Sram X01 Eagle, 12 vaihdetta |
Vaihdevivut | Sram GX Eagle, Single Click |
Eturatas | SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel |
Takarattaat | Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t |
Ketju | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Etujarru | SRAM Maven Bronze, hydraulinen 4-mäntälevyjarru, 220 mm, metallic pads |
Takajarru | SRAM Maven Bronze, hydraulinen 4-mäntälevyjarru, 200 mm, metallic pads |
Jalkajarru | Ei |
Eturengas | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Takarengas | Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9/T7 compound, 27.5x2.3" |
Etuvanne | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Takavanne | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Pinnat | DT Swiss Industry |
Etunapa | Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
Takanapa | Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h |
Ohjaustanko | 6061 mtn bars, 35mm diameter, 8 degree back sweep, 6 degrees up sweep, 800mm width. S1/S2: 30mm rise, S3-S6: 40mm rise |
Ohjainkannatin | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Satula | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
Satulatolppa | X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm |
Soittokello | Ei |
Paino | 23,79 kg (S4) |
