Specialized Turbo Levo Alloy
Specialized Turbo Levo Alloy
Specialized Turbo Levo Alloy on täysjousitettu sähkömaastopyörä, joka on loistovalinta laatutietoisesta pyöräilijästä aina myös astetta kovemmallekkin harrastajalle. Jos etsit parasta täysjousitettua sähkömaastopyörää, älä suotta etsi Turbo Levo -mallistoa pidemmälle.
Turbo Levo Alloy on pyörä, joka pystyy kaikkeen. Markkinoiden paras ajokokemus, voima ja range kaikki samassa paketissa. Levo vie pyöräilysi seuraavalle tasolle: pyöräile enemmän, pidemmälle, ja kovempaa kuin koskaan ennen!
Specialized Turbo Levo Alloy on valmiina vauhdikkaimpiin seikkailuihin - oli sitten kyseessä alamäkipätkä tai metsäpolku, kesä tai talvi, auringonpaiste tai vesisade, ei Levo jätä sinua pulaan. Laadukkaat osasarjat, Specializedin tunnetusti erinomainen ajomukavuus sekä kyvykkäät ominaisuudet takaavat, että Levoon ei voi olla muuta kuin tyytyväinen.
Turbo Levo Alloy on varusteltu Turbo Full Power 2.2 -moottorilla, joka tarjoaa huikeat 90 Nm vääntöä ja jopa 565 watin huipputehon! Brosen valmistama ja Specializedin kustomoima moottori tarjoaa huomattavaa tehoa lähes huomaamattomasti, jolloin myös sähköllä avustettu pyöräily tuntuu täysin luonnolliselta.
Mottorin voimanlähteenä toimii reippaan kokoinen 700 Wh akku, joka murskaa käsityksesi pyörämatkojen maksimipituudesta. Enemmän ylämäkiä, enemmän alamäkiä, enemmän kilometrejä - enemmän hauskuutta!
Tiesitkö: voit ostaa erikseen pyörään myös pienemmän 500 Wh akun, jonka kanssa säästät lähes 2 kg painoa! 500 Wh riittää silti koko päivän kestäviin retkiin ja suorituksiin, ja erityisesti vauhdikkaimmasta ajosta nauttivat suosivat astetta kevyempää akkua.
Uusi Turbo Levo Alloy on varusteltu tarkasti valikoiduilla SRAMin osasarjoilla. Voimansiirrosta huolehtii SRAMin huoleton NX/SX -sarja, jossa SRAM NX Eagle -takavaihtaja takaa napakat ja tarkat vaihdot kovemmassakin menossa. SRAMin suuret hydrauliset 4-mäntälevyjarrut huolehtivat turvallisesta ja tehokkaasta pysähtymisestä.
Levon jousitus on suunniteltu joustamaan, jotta sinun ei tarvitse. RockShox 35 Silver keula tarjoaa jopa 160 mm* joustomatkaa, kun taas RockShox Deluxe Select R huolehtii pyörän peräpään joustosta 150 mm joustomatkalla. Levossa on tarkasti harkittu mullet-rengastus: 27,5” takarengas tarjoilee maksimaalista pitoa, kun taas 29” eturengas mahdollistaa tarkat ohjausliikeet ja varmuutta esteiden ylittämiseen.
Specialized panostaa pyörissään tarkasti hiottuun geometriaan, monipuoliseen mitoitukseen ja laajoihin säätömahdollisuuksiin, jotka mahdollistavat markkinoiden luontevimman ajotuntuman. Specializedin uniikki kokojärjestelmä kattaa erittäin laajan skaalan eri pituisia kuljettajia, ja takaa, että jokainen löytää itselleen täydellisesti sopivan koon Turbo Levosta. Kaksi laajasti säädettävää geometria-asetusta täydentävät yksilöllistä kokemusta, ja mahdollistavat pyörän säätämisen kaikkiin ajotyyleihin ja maastoihin täydellisesti sopivaksi.
Levo ei ole pelkästään kyvykäs, vaan myös älykäs! Uutuutena Levoon on nyt lisätty MasterMind TCU -näyttö, joka vie ajonaikaisen informaation ja säätömahdollisuudet seuraavalla tasolle. Sulavasti pyörän runkoon integroitu näyttö näyttää kaiken oleellisen tiedon selkeästi ja mukautettavasti. MasterMindin välityksellä voit myös valita avutustason jopa 10 % tarkkuudella.
Mastermind -näyttö yhdistyy saumattomasti intuitiiviseen Specialized -sovellukseen, joka tarjoaa laajat työkalut pyöräsi syvällisempään ymmärtämiseen ja säätämiseen. Sovellus mahdollistaa ominaisuuksia muun muassa avustuksen yksilöimiseen, akunkeston optimointiin, diagnostiikkaan, statistiikkaan, langattomiin ohjelmistopäivityksiin - ja moniin muihin toimintoihin!
Specialized Turbo Levo Alloy on vertaansa vailla oleva paketti. Specialized on ollut maastopyörien pioneeri jo 40:n vuoden ajan, eikä tätä ajatusmallia ole unohdettu Levoa kehittäessä. Malli on vuosien varrella kerryttänyt ympärilleen vannoutuneen käyttäjäkunnan, ja Specialized on hionut pyörää vuosi vuodelta entistä paremmaksi. Tätä pyörää ei voi kehua liikaa - se on pakko kokea itse.
Uusi Specialized Turbo Levo Alloy on osa Specializedin Turbo Levo -mallistoa, joka sisältää laajan valikoiman täysjousitettuja maastopyöriä eri tasoisille käyttäjille ja budjeteille. Turbo Levo Alloyn lisäksi mallistosta löytyy Comp, Expert, Pro ja S-Works -mallit, joista kukin tuo mukanaan astetta muun muassa parempia osasarjoja ja ominaisuuksia, jotta käyttäjä voi valita juuri itselleen täydellisesti sopivan mallin. Turbo Levo ja Turbo Levo Comp ovat valittavissa alumiini- tai hiilikuiturungolla.


Tuotekuvat ja -tiedot saattavat olla viitteellisiä, ja saattavat erota pyörässä käytetyistä osista. Pyörän valmistaja varaa oikeuden vaihtaa yksittäisiä osia samanlaatuisiin tai parempiin osiin, sillä edellytyksellä ettei se heikennä pyörän tyyppiä, sopivuutta ja käyttötarkoitusta. Valmistajan tekemät mahdolliset muutokset voivat johtua esimerkiksi toimitusketjujen maailmanlaajuisista häiriöistä, tai muista vastaavista syistä.
Varmista tietojen oikeellisuus ja ajantasaiset tekniset tiedot sähköpyöräasiantuntijoiltamme tilauksen yhteydessä.
Merkki | Specialized |
---|---|
Mallisarja | Specialized Turbo Levo |
Luokka | Active |
Runkotyyppi | Korkea |
Runkomateriaali | Alumiini |
Moottori | Specialized 2.2 Custom Rx Trail Tuned, 90Nm, 250W, 25km/h |
Moottorin vääntö | 90 Nm |
Näyttö | Specialized MasterMind TCU |
Näytön tyyppi | LCD |
Akku | Specialized M3-700, 700 Wh |
Toimintamatka | 60-140 km |
Irroitettava akku | Kyllä |
Laturi | Specialized Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug, 100-240V |
Range Extender yhteensopiva | Ei |
Järjestelmän muut ominaisuudet | Bluetooth |
Keula | RockShox 35 Silver, 35mm stanchion, Turnkey damper, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel |
Takaiskunvaimennin | RockShox Deluxe Select R, rebound adjust, S1: 52.5x210mm, S2-S6: 55x210mm |
Takavaihtaja | SRAM SX Eagle, 12-G |
Vaihdevivut | SRAM SL SX Eagle, 12-speed |
Eturatas | SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel |
Takarattaat | SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t |
Ketju | SRAM NX Eagle, 12-speed |
Etujarru | SRAM DB8 hydrauliset 4-mäntälevyjarrut |
Takajarru | SRAM DB8 hydrauliset 4-mäntälevyjarrut |
Jalkajarru | Ei |
Eturengas | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" |
Takarengas | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6" |
Etuvanne | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Takavanne | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
Pinnat | DT Swiss |
Etunapa | Specialized alloy front hub disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 32h |
Takanapa | Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h |
Ohjaustanko | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
Ohjainkannatin | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
Satula | Body Geometry Bridge Saddle, steel rails |
Satulatolppa | TranzX dropper, 34.9mm, hissitolppa, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm |
Soittokello | Ei |
Paino | 24,58 kg |

