Tietoa meistä

Kaikki sai alkunsa, kun alkuperäiset kolme perustajajäsentä Jami Jokinen, Timo Uotila ja Aatu Vuorijärvi oivalsivat, että Suomen markkinoilta puuttuu oikeasti palveleva sähköpyörien erikoisliike. Meitä kolmea yhdistää halu tehdä asiat aina hieman paremmin, kuin mihin on totuttu. Päätimme ryhtyä tuumasta toimeen. Näin alkoi Ebike Brothersin tarina ja palvelukonseptin hionta, jonka voimme nyt ylpeänä esitellä teille!

Ebike Brothersin tiimillä on vahva tausta sähköpolkupyörien, etenkin Haibike- ja Winora- tuotemerkkien, parista. Toimintamme tarkoituksena on edistää liikkumista sekä terveellisempää, aktiivisempaa ja hauskempaa elämäntyyliä. Toimintamme ydin on intohimoinen ja avoin suhtautuminen ratkaisemaan asiakkaan mahdollisia ongelmia tuotteen valintaan, käyttöön tai ylläpitoon liittyvissä seikoissa. Toimipaikkamme sijaitsee Helsingin Konalassa hyväksi havaittujen kulkuyhteyksien varrella. Myymälälle on helppo tulla pyörällä, autolla tai julkisilla.

Tarjoamme laadukkaan valikoiman sähköavusteisia polkupyöriä, niiden oheistarvikkeita sekä huolto- ja palvelutuotteita helpottamaan ja parantamaan asiakkaidemme liikkumista ja vapaa-aikaa. Tavoitteenamme on tarjota sinulle mahdollisuutta nauttia huolettomasta pyöräilystä meidän hoitaessamme loput!

Sähköpyörävalikoimamme koostuu asiakkaidemme tarpeen mukaan räätälöidystä valikoimasta, joka kattaa kaupunki-, retkeily-, maasto- ja erikoissähköpyörät. Valikoimamme kattaa eri kategorioiden keski- ja yläpään mallistot. Hinnat alkaen- mallit eivät kokemuksemme ja saadun palautteen perusteella täytä asiakkaidemme laatuvaatimuksia kestävyydessä ja käyttöominaisuuksissa. Meille on tärkeää kartoittaa tarpeesi perusteellisesti, jotta pystymme tarjoamaan juuri sinulle parhaan mahdollisen pyöräilykokemuksen. Mikäli valikoimastamme ei löydy sinulle sopivaa pyörää, ei hätää! Ota meihin yhteyttä, niin teemme kaikkemme saadaksesi sinulle sinun tarpeisiisi sopiva sähköpyörä.

Tarvikepuolella panostamme valikoimassamme erityisesti sähköpyörille suunnattuihin laadukkaisiin ja kulutusta kestäviin tarvikkeisiin ja varusteisiin. Olemme huomanneet, että vaikka esimerkiksi laadukas sähköpyörän etukori saattaa hinnaltaan olla tuplasti halvinta vaihtoehtoa arvokkaampi, on loppukäyttäjä huomattavasti tyytyväisempi sen tarjoamaan käyttökestävyyteen ja -ominaisuuksiin, kuin jos tämä olisi valinnut edullisimman tuotteen ja se olisi kestänyt käyttöä vain vuoden verran. Tämän takia panostamme vain ominaisuuksiltaan ja kulutuskestävyydeltään korkeatasoisiin tuotteisiin.

Vaikka huoltomme palvelee kaikkia sähköpyöräilijöitä, olemme erikoistuneet Yamaha, Bosch ja Shimano- avustusjärjestelmillä varustettujen sähköpolkupyörien korjauksiin ja huoltoon. Mahdollisuuksien mukaan huollamme ja korjaamme muillakin avustusjärjestelmillä varustettuja sähköpyöriä. Huollollamme on aina täydellinen tyytyväisyystakuu! Varaosavalikoimamme on kohdistettu nimenomaan sähköpolkupyörien kulutus- ja varaosiin. Osaamme vuosien kokemuksella erotella ne osat, jotka kestävät sähköavustuksen tuoman kovemman rasituksen, ja mitkä eivät. Meiltä löytyy lisäksi tietotaitoa ja sopivat tuotteet sähköpyörien lisävarusteluun, kuten kiinteiden valojen, lisäakkujen ja GPS- seurantajärjestelmien asennuksiin.

Asiakaspalaute on meille elintärkeää, jotta voimme kehittää toimintaamme soveltumaan yhä paremmin asiakkaamme tarpeisiin. Olemmekin erityisen kiitollisia saamastamme palautteesta ja kehitysideoista. Palautetta voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@ebikebrothers.fi

Meillä on yhteensä yli 10 vuoden kokemus sähköpyöräilyn ja sähköpyöräliiketoiminnan parista!

Selaa tuoteryhmiä

Ostoskorisi on tyhjä

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 01.02.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Ebike Brothers Oy (Y-tunnus: 2973613-4. Yhteystiedot: Konalantie 47 A, 00390 Helsinki, 0103400220, asiakaspalvelu@ebikebrothers.fi)

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU:n alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Ebike Brothersin yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Puhelin: 0103400220

Sähköposti: asiakaspalvelu@ebikebrothers.fi

Osoite: Konalantie 47 A, 00390 Helsinki

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 30 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa sinulta on ennen maksutapahtumaa voitu erikseen pyytää suostumus peruutusoikeudesta luopumiseen, jotta palvelu tai digitaalinen sisältö on voitu toimittaa ennen peruutusoikeuden päättymistä. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@ebikebrothers.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa avaamattomana ja käyttämättömänä. Tarjoamme ilmaiset palautukset, toimitamme tilauksen yhteydessä palautuspaperit ja peruutusilmoituksen, jotta palauttaminen olisi mahdollisimman helppoa. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit