Specialized Turbo Kenevo SL 2 Ohlins Coil
- 100 kohdan luovutushuolto sisältyvät hintaan
- Toimitus valmiiksi kasattuna kotiovelle
- Parhaat rahoitusehdot
- Parhaat takuuehdot
- Parhaat vaihto ja palautusehdot
- Takuu- ja huoltopalvelu ympäri Suomen
- Tämän merkin virallinen edustaja
Turbo Kenevo Super Lightin moottori/ohjausjärjestelmä on täydellinen integraatio pyörän SL 1.2 -moottorista ja 320 Wh akusta radikaalisti edistyneeseen ja saumattomasti integroituun ohjaukseen. Tuloksena on tehokas avustus 25 km/h saakka, jotta pääset suosikkimäkesi huipulle vain puolella vaivannäöllä ja paljon nopeammin, mikä jättää enemmän aikaa laadukkaaseen ajoon.
Uuden sukupolven Mastermind TCU on tietokeskuksesi, jossa on mukautettavat näyttökentät; jotka sisältävät tarkan akun varaustason prosenttiosuuden, ja siinä on täysin uusi, tankoon asennettu MicroTune-toiminto, jonka avulla voit säätää virransyöttöä 10 %:n askelein, jotta saat juuri niin paljon avustusta, kuin tarvitset ajaaksesi haluamasi matkan.
29 tuuman pyörät edessä ja takana tarjoavat ketterän ajon, joka saa muiden sähkömaastopyörien kuskien päät pyörälle. Iso ohjaamo keskittää sinut pyörän kanssa optimoiden pidon ja hallinnan mutkissa. Matala keskiö; löysä emäputken kulma ja pienennetty haarukan offset pitävät menon vakaana rajuissa ajo-olosuhteissa.
Turbo Kenevo Super Light -geometria voidaan hienosäätää sopivaksi missä tahansa ja miten tahansa ajat. Kuusi erilaista geometria-asetusta mahdollistavat helpon säädön suorituskyvyn parantamiseksi missä tahansa maastossa. Emäputken kulmaa voidaan säätää välillä 62;5–64;5 astetta. Keskiön korkeutta voidaan hienosäätää ylös tai alas 7 mm. Emme ole koskaan tehneet säädettävämpää ja mukautuvampaa pyörää poluille.
Turbo Kenevo Super Lightin 170 mm Enduron inspiroima jousto on notkea pienissä töyssyissä ja isotkin iskut ovat lastenleikkiä; mutta tarjoaa silti hämmästyttävän polkemisvasteen ja siirtää voimasi maahan täydellisellä tehokkuudella.
Turbo Kenevo Super Lightin S-mitoitus perustuu olennaiseen – kuljettajan kokoon ja ajotyyliin, ei sisäsaumaan. Kuusi kokoa, joissa kaikissa on yhtäläiset emäputken pituudet ja seisontakorkeus, mahdollistavat koonvalinnan yksilöllisen tyyliisi mukaan. Pienemmät S-koon numerot ovat ketterämpiä ja joustavampia, kun taas isommat S-koot tarjoavat enemmän vakautta ja tilavuutta ajoon.
Merkki | Specialized |
---|---|
Mallisarja | Specialized Turbo Kenevo SL |
Runkotyyppi | Korkea |
Runkomateriaali | Hiilikuitu |
Värikoodi | Charcoal Tint / Cool Grey Strata / Burnt Gold Metallic |
Moottori | Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor |
Akku | Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh |
Irroitettava akku | Ei |
Laturi | Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug |
Range Extender yhteensopiva | Ei |
Keula | Öhlins RXF38 m.2, TTX 18 damper, 15x110mm, 44mm offset, 170mm of travel |
Takavaihtaja | SRAM GX Eagle Transmission Cassette, 12spd, 10-52t |
Vaihdevivut | SRAM AXS POD Controller |
Takarattaat | SRAM GX Eagle Transmission Flattop Chain |
Ketju | SRAM GX Eagle Transmission Derailleur |
Etujarru | TRP DH-R Evo brakes, 220mm rotor |
Takajarru | TRP DH-R Evo brakes, 220mm rotor |
Jalkajarru | Ei |
Eturengas | Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Takarengas | Butcher, GRID GRAVITY casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
Etuvanne | Traverse HD Alloy 29", DT Swiss 370 |
Takavanne | Traverse HD Alloy 29", DT Swiss 370 |
Ohjaustanko | Raceface Turbine Alloy, 35mm dia, S1/S2: 20mm rise, 800mm width, S3-S6: 40mm rise, 800mm width |
Ohjainkannatin | RaceFace Aeffect R 35mm bore, 40mm length |
Satula | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
Satulatolppa | Bike Yoke, Revive Max, 34.9, S1: 125mm, S2: 150mm, S3-S4: 185mm, S5-S6: 213mm |
Soittokello | Ei |
Kantavuus | 110 kg |

